الشجرۃ الزکیتہ فی انساب بنیی ھاشم

الشجرۃ الزکیتہ فی انساب بنیی ھاشم مصنف سید یوسف بن عبداللہ پبلش الریاض سعودیہ میں اولاد حضرت عباس ؒ کا تفصیلاً ذکر کیا گیا ہے اور لکھا گیا ہے کہ اولاد حضرت عباس ؒ پاکستان کے وسطی اور مغربی علاقوں پنجاب میں سالٹ رینج میں آباد ہے جو اعوان کے نام سے جانی جاتی ہے

الشجرۃ الزکیتہ فی انساب بنیی ھاشم

سر سلسلۃ العلویہ کے بعد اس کتاب میں بھی علی بن حضرت محمد حنفیہ ؒ کی اولاد سے انکار کیا گیا ہے اور لکھا ہے کہ جو ان کی اولاد ہونے کا دعویٰ کرتے ہیں وہ کاذب ہیں۔

No Decedent Found Hazrat Muhammad Hanfia

اعوان قبیلہ کا شجرہ نسب حضرت عون قطب شاہ سے ملتا ہے جن کی اولاد پاکستان میں آباد ہے جس کا حوالہ اس کتاب میں مفصل دیا گیا ہے۔ اب کسی کو یہ حق نہیں پہنچتا کہ وہ اولاد عباس ؒ کا پاکستان میں انکار کرے ورنہ قانونی کاروائی کا حق محفوظ رکھتے ہیں۔

Family Tree Awon Bin Yallah In Punjab Pakistan

اب اس شجرہ کے بعد جو سرزمین حجاز سے پبلش ہونے والی اس کتاب میں لکھا گیا ہے اورپاکستان میں موجود اولاد عباس علمدار ؒ پر کتب کی عکاسی کرتا ہے ۔ محبت حسین اور اس کے حواریوں کو ہم متنبع کرتے ہیں کہ اپنا فضول بے بنیاد پروپیگنڈہ بند کرو۔ اس سے پہلے کہ قوم آپ کا محاسبہ کرے بغیر ثبوت تاریخ مسخ کرنے سے باز رہیں۔
Fmaily Tree Awon Bin Yallah

یہ صفحات قوم اعوان کے لئے نایاب تحفہ ہے ہر اصل اعوان اپنے پاس محفوظ کر لے

One thought on “الشجرۃ الزکیتہ فی انساب بنیی ھاشم”

  1. Muhammad Mubashir Hussain Najam AbulKhairi
    email adrees- mubashirnajam77@gmail.com cell no. 03007500262

    Shah dil Sb. Ap se iltamas he keh hamara shajra nasab Hazrat Sultan Abukhair tak he is se age hamen shajra nasab nahi mil raha, hamare buzarg sultan abulkhair apne ap ko khokhar kahlwate thy, guzarish yeh he keh mujhe aesi books bata den jis se hamara shajra nasab pura ho sake

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *